יום רביעי, 28 במרץ 2012

מהם היתרונות של החלקת שיער ביתית


עדיף שהחלקת שיער ביתית לא תתבצע לבד

החלקת שיער ביתית מהווה פתרון אידאלי לנשים שלא מעוניינות לצאת מהבית לצורך החלקת שיער. החלקת שיער ביתית נחשבת לפתרון אידאלי במיוחד לשיער עם נפח, כאשר המטרה היא להוריד את הנפח כדי להשיג מראה שיער חלק. לתהליך של כמה יתרונות כגון, מראה מסודר ויוקרתי, ביטחון עצמי.

החלקת שיער באמצעות דבש וחלב

החלקת שיער באמצעות דבש וחלב בבית עשויה להעניק לשיער מראה יפה. החלקת שיער באמצעות דבש וחלב מתבצעת באופן הבא: בשלב הראשון יש לערבב כפית דבש עם כוס חלב, לאחר מכן להתיז ספריי על השיער, ואחר כך למרוח את התערובת. לאחר מריחת התערובת יש להמתין כחצי שעה עד שניתן להסיר את התערובת. לפני שמחליטים על החלקת שיער טבעית, יש לוודא כי החומר אינו גורם נזקים לשיער.



גם גברים זקוקים מדי פעם להחלקת השיער
מהי תקופת האחריות על מחליקי שיער מקצועיים

כיום ניתן למצוא בחנויות רבות סוגים רבים של מחליקי שיער מקצועיים. לפני הרכישה של מחליקי שיער מקצועיים יש להשקיע לא מעט מחשבה בקניית מחליק שיער איכותי, שכן איכותו של המכשיר תקבע במידה רבה את איכות החלקת השיער. במקרים רבים יש להתאים את המחליק לסוג  השיער. חשוב לדעת, לא כל מחליק שיער שתמצאו בשוק מתאים לשימוש. ישנם לא מעט מחליקי שיער שאינם שומרים על איכות השיער ופוגעים בו בצורה שלא ניתן לעשות דבר כדי להציל את השיער.ברוב המקרים מחליקי שיער מקצועיים לא ניתן למצוא בחנויות חשמל רגילות, אלא רק בחנויות שמוכרות ציוד מקצועי למספרות.תקופת האחריות על מחליקי שיער היא בדרך כלל שנה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה